سلام
نوشته شده توسط : عاشق تنها

سلام دوستان

از اينكه به اين وبلاگ اومدين بسيار خوشخالم واميدوارم از مطالب  اين وب لذت كافي را برده باشيد

مطالب اين مكان  مربوط به يك دوست

شكست خورده است اميدوارم حال شما هيچوقت مثل حال من خراب خراب نشه .

واز هر دوست عاشقي كه به اين وبلاگ اومد تقاضا ميكنم

ادرس وب خود را در قسمت نظرات وبلاگ بنوسند تا با همتبادل لينك كنيم.

 

قربان شما :عليرضا

 





:: بازدید از این مطلب : 744
|
امتیاز مطلب : 117
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
تاریخ انتشار : 7 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
تنهایی های بی پایان من در تاریخ : 1391/9/4/6 - - گفته است :
سلام...وبتون قشنگه...تقریبا همدردیم

/weblog/file/img/m.jpg
لاله در تاریخ : 1391/1/15/2 - - گفته است :
salam agha alireza mamnoon az webloge ghashangetoon khosh hal misham be manam sar bezanid!

/commenting/avatars/mohabatt-133190.gif
Elnaze در تاریخ : 1390/7/26/2 - - گفته است :
سلام عزیزم!من یه کج بخته تنهام یه دختری شکسته دل و طلسم شده 21 سال سن دارم و یک عمر تنها .خواستی به وبلاگم یه سر بزن تا از تنهایی در بیام

/weblog/file/img/m.jpg
setare در تاریخ : 1389/7/15/4 - - گفته است :
salam agha alireza khubi ? webton kheyli ghashange beheton tabrik migam vali beheton y masalei ro migam : khoshhal bashid k hadaghal taklifeton malom shud k eshgheton liyaghat shomaro nadasht man bayad chi begam k taklifam malom nist na invari na onvari raziyam to eshgh shekast bokhoram vali injori to khomari namonam k behem began dust daram vali nadunan k mikhan chikar konan . oni k shoma khordi shekast nist piroziye to zendegiye ayandat b har hal narahat nabash ye ki kheyli kheyli behtaresh peyda mishe baray ta abad mondan ba shoma . rasti aslan yadam raft bara chi omadam va b webet sar zadam omadam begam agw layegh midunid y sariyam b web haghiraney man bezanid harchan b pay web shoma nemirese vali khob ...
khoshhal misham y sariyam b man bezanid rasti mikhastam linketon konam goftam azaton ejaze begiram age khastin mitonid linkam koni ....

/weblog/file/img/m.jpg
دختر دیوونه (مریم) در تاریخ : 1389/7/8/4 - - گفته است :
سلام عاشق تنها اول ممنون از نظر خوبت برای من نظرت محترمه دوم وبلاگت زیباست و من لینکت میکنم البته اگه دوست داری و سوم خوب وبلاگ من زیاد خوب نیست این طور که شما میگی خوب من تازه کارم سنم هم زیاد نیست خوب راهنماییم کن کسی که انتقاد میکنه خوب بنا به قوانین لطف هم میکنه بگه اشکال کار کجاست
منتظر نظرت هستم البته اگه دوست داری
فعلا عاشق مهربون

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1389/6/27/6 - - گفته است :
من در پايان 17 و ورود به 18 ميرم پيش دانشگاهي سال ديگه هم كنكور تو چي؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: